Wij streven naar een voortdurende verbetering van onze zorg. Daarom vinden wij het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn.
Bent u niet tevreden?
U kunt uw opmerking of klacht indienen via de mail of u kunt ons bellen. Maar u mag uw vraag of opmerking ook kenbaar maken via de behandelaar of bij de balie. Vaak zal een gesprek tussen u en de tandarts genoeg zijn.
Klachtenregeling
Als u uw klacht wilt indienen kunt dit doen bij KNMT of ANT. Zij kunnen je dan helpen met bemiddeling of het als een formele klacht laten voorkomen. Zowel de klachtbehandeling als bemiddeling zijn gratis. NMT heeft een online klachtenformulier (https://extranet.knmt.nl/patienteninfo/nmt-klachtformulier.html) dat u kunt invullen.